• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Debat en línia sobre intel·ligència artificial i ensenyament universitari (4 de març)

març 4 @ 15:00 - 17:00

Il·lustració d'una intel·ligència artificial en forma de cervell

El pròxim dilluns, 4 de març de 2024, a les 15.00 h tindrà lloc una sessió en línia (cal inscripció), sobre l’abast de les aplicacions de la intel·ligència artificial en l’ensenyament universitari. A la sessió es presentarà el llibre ChatGPT y educación universitaria: posibilidades y límites de ChatGPT como herramienta docente, i a continuació tindrà lloc un debat entre autors del llibre, professors i estudiants.

La nova obra, publicada per l’editorial Octaedro, ha estat coordinada pels professors Oliver Díaz i Mireia Ribera, de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona, i també hi participen: Eloi Puertas i Daniel Ortiz, d’aquesta Facultat, David Buchaca, de la UPC, Mariona Grané, de la Facultat d’Educació, i Carlos Lopezosa i Javier Guallar, de la FIMA.

L’obra es presenta en forma de guia i està disponible en accés obert. Aquest nou llibre digital vol donar a conèixer, entendre i oferir elements clau per projectar una mirada crítica sobre el ChatGPT i potenciar el debat sobre l’ús que se’n fa en el món acadèmic i les aules de la universitat.

Mostra els detalls

Data: