Defenses de TFM del màster en Gestió de Continguts Digitals (1-5 de juliol)

juliol 1 @ 10:00 - juliol 5 @ 16:00

logo MGCD FIMA

El dilluns 1, dimarts 2, dimecres 3 i divendres 5 de juliol de 2024, set estudiants del màster en Gestió de Continguts Digitals (MGCD) de la FIMA defensaran els seus treballs de fi de màster (TFM) davant de tribunals formats pels professors Marc Àmbit, Ignasi Cavallé, Javier Guallar, Carlos Lopezosa, Iolanda Mora, Andreu Sulé, Cristóbal Urbano, Mari Vállez i Lluís Vicente:

• Rodríguez Solà, Christian. «La estrategia digital de Operación Triunfo 2023 en TikTok. Análisis de los contenidos de las tres últimas galas». Tutor: Javier Guallar. Tribunal: Cristóbal Urbano Salido, Carlos Lopezosa Garcia i Javier Guallar. Data: 1 de juliol de 2024 a les 10.00 h, aula 206.
  • Rodríguez Cordero, Itselyn. «Conceptualización y prototipado de una plataforma de libros». Tutor: Cristóbal Urbano Salido. Tribunal: Javier Guallar, Carlos Lopezosa Garcia i Cristóbal Urbano Salido. Data: 1 de juliol de 2024 a les 11.30 h, aula 206.
  • Castro Barrera, Camila. «Plan de Marketing Digital para el criadero de Labradores retriever LaferLabs en El Salvador». Tutor: Lluís Vicente Hernández. Tribunal: Andreu Sulé Duesa, Marc Àmbit i Lluís Vicente Hernández. Data: 1 de juliol de 2024 a les 16.00 h, aula 206.
  • Pérez del Valle, Luís Fernando. «Plan de marketing digital para la Asociación CANófila SALvadoreña (ACANSAL)». Tutor: Lluís Vicente Hernández. Tribunal: Andreu Sulé Duesa, Marc Àmbit i Lluís Vicente Hernández. Data: 1 de juliol de 2024 a les 17.30 h, aula 206.
  • Torralba Loaiza, Michell Dayana. «Desarrollo de una Propuesta para un Servicio Web Basado en el Modelo SER» Tutor: Andreu Sulé Duesa. Tribunal: Iolanda Mora, Ignasi Cavallé i Andreu Sulé Duesa. Data: 2 de juliol de 2024 a les 16.00 h, aula 206.
  • Ramos Barreiro, Luís Hernando. «Agente AdRIA (Agente de Restaurantes con Inteligencia Artificial)» Tutor: Lluís Vicente Hernández. Tribunal: Cristóbal Urbano Salido, Carlos Lopezosa García i Lluís Vicente Hernández. Data: 3 de juliol de 2024 a les 10.00 h, aula 206.
  • Ciriaci, Sofia. «Creación de una propuesta de sitio web para una entrenadora personal». Tutor: Mari Vállez Letrado. Tribunal: Javier Guallar, Marc Àmbit i Mari Vállez Letrado. Data: 5 de juliol de 2024 a les 10.00 h, aula 206.

Totes les defenses tindran lloc a l’aula 206 de la FIMA (sala de juntes).

Aquestes sessions són públiques i podeu assistir-hi si hi teniu interès.

Mostra els detalls

Inici:
juliol 1 @ 10:00
Finalització:
juliol 5 @ 16:00
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
, ,

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona
Telèfon
Visualitza el lloc web de Organitzador