• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Defenses de TFM del màster en Gestió de Continguts Digitals (27 i 28 de juny)

juny 27 @ 12:00 - juny 28 @ 12:00

logo MGCD FIMA

El dijous 27 i divendres 28 de juny de 2024, quatre estudiants del màster en Gestió de Continguts Digitals (MGCD) de la FIMA defensaran els seus treballs de fi de màster (TFM) davant de tribunals formats pels professors Rubén Alcaraz, Núria Ferran, Jorge Franganillo, Javier Guallar, Andreu Sulé, Carlos Lopezosa i Cristóbal Urbano:

• Elena Adamovich. «Aynés & Abril Advocats Associats: Modernización del discurso de marca a través de la optimización web». Tutor: Jorge Franganillo. Tribunal: Andreu Sulé, Rubén Alcaraz i Jorge Franganillo. Data: 27 de juny a les 12.00 h, aula 214 (en línia).
  • Yolanda Molina Moral. «Proposta de redisseny del lloc web de la Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana a partir del mètode de Disseny Centrat en la persona Usuària (DCU)». Tutora: Núria Ferran. Tribunal: Andreu Sulé, Rubén Alcaraz i Núria Ferran. Data: 27 de juny a les 15.30 h, aula 206.
  • Marina García Felipe. «Agein: agenda de cuidados. Aplicación de ayuda a la gestión de enfermedades crónicas orientada a la generación silver». Tutor: Jorge Franganillo. Tribunal: Núria Ferran, Rubén Alcaraz i Jorge Franganillo. Data: 27 de juny a les 17.00 h, aula 206 (en línia).
  • Ángela M. Zuluaga Caldas. «Desarrollo de blog de wellness para adultos. Diseño emocional y salud mental en la era digital». Tutor: Javier Guallar. Tribunal: Cristóbal Urbano, Carlos Lopezosa i Javier Guallar. Data: 28 de juny a les 10.00 h, aula 206 (en línia).

Totes les defenses tindran lloc a l’aula 206 de la FIMA (sala de juntes).

Aquestes sessions són públiques i podeu assistir-hi si hi teniu interès.

Mostra els detalls

Inici:
juny 27 @ 12:00
Finalització:
juny 28 @ 12:00
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
, ,

Recinte

Aula 206

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona