• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Defenses de TFM del màster en Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació (26 de setembre 2023)

setembre 26, 2023 @ 16:00 - 17:00

El pròxim 26 de setembre 2023, tindran lloc les defenses de tres TFM (Treballs finals de màster) del màster en Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació. A continuació podeu veure el detall de les sessions. Les defenses tindran lloc a la sala de juntes (espai 206) i són d’assistència lliure.

• 16 h: Núria Gondolbeu. Actiu +65. Disseny d’un procés participatiu adreçat a les persones grans de la Biblioteca Pública de Tarragona.
    Tribunal: Aurora Vall (cotutora), Concepción Rodríguez i Núria Balagué.
    Format presencial
  • 17.30 h: Mireia Besas. Reflexió estratègica sobre l’evolució d’AVENIR: de projecte unipersonal a projecte cooperatiu.
    Tribunal: Concepción Rodríguez (tutora), Carina Rey i Aurora Vall.
    Format presencial
  • 19 h: Joan Pizà. Proposta de millora de la Biblioteca de l’IES J.M. Llompart a través d’un pla lector de centre (PLEC).
    Tribunal: Concepción Rodríguez (tutora), Carina Rey i Aurora Vall.
    Format virtual (via Teams)

Mostra els detalls

Data:
setembre 26, 2023
Hora:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
, , , ,

Recinte

Aula 206

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona
Telèfon