• Aquest esdeveniment ja ha passat.

El grau d’IiD, protagonista del programa «Arts i oficis» del 33 (9 de juny)

maig 27, 2016 @ 12:00 - 13:00

Els bibliotecaris que es formen a la nostra Facultat són els protagonistes del proper programa d’Arts i oficis, una sèrie del 33 que vol donar a conèixer professions d’allò més diverses relacionades amb la cultura, a partir de les experiències d’estudiants, de professionals ja en actiu i d’experts que expliquen el seu ofici i els seus itineraris d’aprenentatge. El dijous 9 de juny, a les 22.04 h, hi podrem veure «Biblioteconomia i documentació», el programa dedicat a l’ofici de bibliotecari. Com a professionals, hi intervindran Iria Aparicio i Gemma Masdeu i, com a estudiant del grau d’IiD, Clara Illa. Adela d’Alòs-Moner hi participa com a experta i Ernest Abadal com a degà de la Facultat. El programa es repeteix el divendres, 10 de juny, a les 2.25 h.

Mostra els detalls

Data: