• Aquest esdeveniment ja ha passat.

III Jornada d’Història de l’Edició «La publicitat del llibre a Espanya» (18-19 de maig)

maig 18, 2017 @ 8:15 - 9:15

Els propers 18 i 19 de maig, tindrà lloc a la Facultat la III Jornada d’Història de l’Edició «La publicitat del llibre a Espanya» que organitza el projecte «Història de la publicitat del llibre a Espanya (segles XV-XX)».

Aquestes jornades volen situar al centre del debat els mecanismes de publicitat del llibre a Espanya des d’una visió transversal i integradora, per tal de posar en valor el diàleg que s’estableix entre els diferents agents del món del llibre en la recerca del lector. Les jornades recullen anàlisis de les tipologies publicitàries, les funcions que compleixen en cada moment i les pràctiques lligades a la distribució i a la promoció, amb la voluntat de promoure la reflexió a l’entorn de la confluència dels editors amb les innovacions de les arts gràfiques, les tècniques publicitàries, el paper de l’autor i el creixent teixit de promoció dels llibres en el món modern i contemporani.

Durant la Jornada, es podrà visitar al 1r pis de la Facultat l’exposició «El món editorial i la publicitat».

Mostra els detalls

Data: