• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de promoció de l’emprenedoria per als estudiants d’IiD «Crear una empresa? Per què no?» (27 de març i 3 d’abril)

març 27, 2017 @ 12:30 - 13:30

Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE-UB), en col·laboració amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, organitzen les jornades Crear una empresa? Per què no? dedicades a la promoció de l’emprenedoria. Els propers 27 de març i 3 d’abril n’han programat dues en el marc de l’assignatura Creació i gestió d’empreses documentals del grau d’IiD. Hi inrevindran:

27 de març – Enric Sagrera (Bebookness), Mia Cassany (Mosquito books) i Mireia Galtés (Lemon’s secrets).

3 d’abril – Cristina Illamolla (Cristina Illamolla), José Molina (El libro del escritor) i Eduald Camprubí (Onna)

Les sessions se celebraran a l’aula 112, d’11.30 a 13 h. Estan moderades per la professora Aïda Bravo.

Mostra els detalls

Data: