Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada «El TFG: una oportunitat per a la perspectiva de gènere» (17 de març)

març 17, 2017 @ 10:30 - 11:30

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, la Comissió d’Igualtat de la Facultat ha organitzat un acte, que tindrà lloc el divendres 17 de març, amb un doble objectiu: parlar als estudiants de les possibilitats de fer TFG i TFM amb perspectiva de gènere i presentar la biografia de la bibliotecària Aurora Díaz Plaja.

Hi intervindran: Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat i representant de la UB al Gender Working Group de la League of European Research Universities (LERU), i Cristina Bru, graduada en IiD i autora d’un TFG sobre el fons Aurora Díaz Plaja que custodia la Facultat. Amb aquest motiu, Anna Díaz-Plaja presentarà l’obra Aurora Díaz Plaja (1913-2003) que ha publicat recentment la Institució de les Lletres Catalanes. Aurora Díaz Plaja ja havia estat objecte l’any 2013 d’una exposició impulsada per la Comissió d’Igualtat de la Facultat que va comptar amb la col·laboració de la biblioteca: «Aurora Díaz Plaja: llegir per fer llegir».

El programa complet de la sessió «El TFG: una oportunitat per a la perspectiva de gènere. El fons Aurora Diaz Plaja com a punt de partida» és el següent:

11.30 h – Benvinguda, a càrrec d’Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la FBiD

11.35 h – Presentació del llibre Aurora Díaz Plaja (1913-2003), a càrrec de l’autora, Ana Díaz-Plaja

12.15 h – «Com introduir la perspectiva de gènere als treballs finals de carrera», a càrrec d’Anna Villarroya, i Cristina Bru, graduada en IiD

12.45 h – Torn obert d’intervencions

Mostra els detalls