Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades de Portes Obertes de la FIMA (28 i 29 de març)

març 28, 2023 @ 15:00 - 16:00

Els propers dimarts 28 i dimecres 29 de març de 2023, tindran lloc les tradicionals Jornades de Portes Obertes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, adreçades a futurs estudiants, amb l’objectiu de poder conèixer la Facultat, així com els tres graus que s’hi poden cursar: Gestió d’Informació i Documentació Digital, Comunicació Audiovisual i la doble titulació en Gestió d’Informació i Documentació Digital-Comunicació Audiovisual.

Aquí es poden fer les inscripcions a partir del 13 de març i aquest és el programa:

Presentació de projectes audiovisuals d’anys anteriors.
Recorregut per les diferents instal·lacions de la Facultat (biblioteca, exposicions, zones de treball dels alumnes, estudi de ràdio i sala de so, plató d’audiovisuals). Comiat

Presentació a càrrec del degà de la Facultat. Vídeo promocional. Presentació a càrrec de la cap d’estudis.
Recorregut per les diferents instal·lacions de la Facultat (biblioteca, exposicions, zones de treball dels alumnes, aules d’informàtica, estudi de ràdio i sala de so). Comiat

Presentació a càrrec del degà de la Facultat.
Vídeo promocional.
Presentació a càrrec de la cap d’estudis.
Comiat.

Presentació a càrrec del degà de la Facultat. Vídeo promocional. Presentació a càrrec de la coordinadora del doble grau.
Comiat

Mostra els detalls