Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades de promoció de l’emprenedoria «Crear una empresa? Per què no?» (7, 12 i 19 de març)

març 7, 2018 @ 10:30 - 11:30

Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE-UB), en col·laboració amb el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, ha organitzat les jornades Crear una empresa? Per què no? dedicades a la promoció de l’emprenedoria.

La primera jornada se celebrarà a l’aula 307 de la Facultat el dimecres 7 de març, a les 11.30 h, en el marc dels seminaris dels treballs finals del grau de Comunicació Audiovisual. Hi intervindran: Jonàs Sala, impulsor de la plataforma de finançament col·lectiu Verkami, i Carlos Llusà, que presentarà una experiència emprenedora dins de l’àmbit audiovisual. Aïda Bravo, professora de l’assignatura Creació i gestió d’empreses documentals del grau d’IiD i coordinadora del BIE, parlarà als estudiants del suport que aquesta institució pot oferir a aquells que tenen ganes de portar a la pràctica una iniciativa emprenedora.

Les dues jornades següents s’inscriuen en el marc de l’assignatura Creació i gestió d’empreses documentals del grau d’IiD. El dilluns 12 de març, de 10 a 11.30 h, i a l’aula 209, intervindran Alberto Viarge, director de Vidimus —una empresa de gestió documental—; Ignasi Moreta, de Fragmenta Editorial; i Xavier Lluís, bibliotecari, emprenedor, i exalumne de la Facultat.

Al seu torn, el dia 19 de març, de 10 a 11.30 h, també a l’aula 209, podrem escoltar les experiències de Cris Camaren (Kireei), Jordi López (Onna) i Helena Ortiz i Sara Molina (revista Namaka).

Aquestes activitats són obertes a tots els professors i estudiants de la Facultat que hi estiguin interessats.

Mostra els detalls

Data: