• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Premis extraordinaris de Doctorat del curs 2015-16: Eduard Botanch i Sergio Villanueva

abril 19, 2018 @ 16:00 - 17:00

El proper dijous, 19 d’abril de 2018, a les 17 h, tindrà lloc a l’Edifici Històric l’acte de lliurament dels premis extraordinaris de Doctorat. Dues tesis del programa de la Facultat del curs 2015-16 rebran aquest guardó: Marques tipogràfiques d’àmbit català (segles XV-XVII). Repertori i estudi, d’Eduard Botanch, dirigida per Assumpció Estivill; i Cine y cambio social: análisis y caracterización del vídeo participativo como objeto documental, de Sergio Villanueva, codirigida per Lydia Sánchez y Mario Pérez-Montoro.

L’acte serà presidit pel Rector de la UB, el dr. Joan Elias, i hi pronunciarà una conferència José Bernabeu, de la Universitat de València.

Mostra els detalls

Data: