• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sant Jordi: taula d’intercanvi de llibres a la Facultat (24 d’abril)

abril 23, 2018 @ 23:00 - abril 24, 2018 @ 0:00

Com cada any, la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat organitza activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi:

Per una banda, la 10a edició de «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?», la ja tradicional selecció de fragments d’obres literàries que trobareu penjats a les parets de l’escala.

Per altra banda, el proper 24 d’abril tindrà lloc l’encara més tradicional «Taula d’intercanvi de llibres» (aquesta en serà la 12a edició) que estarà instal·lada a l’entrada de la Facultat. Hi heu de portar un llibre (o més) i us en podreu endur tants com n’hagueu deixat.

A més, el mateix dimarts 24, mirarem d’omplir de poemes la pissarra que hi haurà instal·lada a l’entrada: només cal que penseu quin fragment teniu ganes de compartir amb la resta dels estadants de l’edifici i escriure’l en un paper que us donarem.

Mostra els detalls

Inici: