Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del llibre «Qui era qui a l’Escola de Bibliotecàries», d’Assumpció Estivill (27 d’octubre)

octubre 27, 2016 @ 17:00 - 18:00

El proper dijous, 27 d’octubre, a les 18 h, tindrà lloc a la Facultat la presentació del llibre d’Assumpció Estivill «Qui era qui a l’Escola de Bibliotecàries», un recull de notícies biogràfiques del professorat que va impartir classes a l’Escola entre 1915 i 1972. La publicació del llibre s’emmarca en les activitats organitzades per commemorar el centenari de la Facultat. El treball s’organitza en cinc seccions: a la primera hi trobarem les notes biogràfiques dels directors, des d’Eugeni d’Ors fins a Rosalia Guilleumas, i les quatre següents corresponen a cadascuna de les etapes que marquen la història de l’Escola: el període fundacional, els anys de la dictadura de Primo de Rivera, la direcció de Jordi Rubió i Balaguer i els anys del franquisme.

L’acte s’iniciarà amb el lliurament del 4t Premi de Recerca de Batxillerat en l’Àmbit de la Informació i la Documentació, convocat per la Facultat i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya. En aquesta quarta edició, ha resultat guanyadora Mercè Maria Capell Tuca, de l’Institut de Ponts, pel treball Les xarxes socials en el sector de la moda low cost: el cas de Primark.

L’entrada és lliure, però cal que us registreu:

Mostra els detalls

Data: