• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona sobre el comerç del llibre a Liber 2016, organitzada per l’Escola de Llibreria (12 d’octubre)

octubre 12, 2016 @ 12:00 - 13:00

Entre el 12 i el 14 d’octubre, té lloc Liber 2016, el punt de trobada del sector editorial que se celebra al recinte de Fira de Barcelona. En el marc del Liber, trobem les Jornades Professionals, on hi ha una activitat organitzada conjuntament per l’Escola de Llibreria i el gremi de Llibreters de Catalunya. Es tracta de la taula rodona «Hacia dónde va el comercio del libro…? Pasado, presente y futuro de un negocio cultural», que serà presentada per Lluís Agustí, director de l’Escola, i Antoni Daura, president del Gremi. Intervenen: Patrícia Prósper, tècnica de llibres de Llibreries Laie; Pedro Rueda, professor de la Facultat de BiD; i Bernat Ruiz-Domènec, director de producte a Pändøo Technologies. Modera: Antoni Daura. L’acte tindrà lloc el dimecres, 12 d’octubre, a les 13 h, al Recinte Gran Via de Fira de Barcelona (CC1, Sala 1.2).

Mostra els detalls

Data: