Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Segona Jornada de Portes Obertes a la FIMA (18 d’abril)

abril 18 @ 17:00 - 19:30

El pròxim dijous 18 d’abril de 2024, tindrà lloc la segona de les tradicionals jornades de Portes Obertes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA), adreçades a futurs estudiants, amb l’objectiu de poder conèixer la Facultat, així com els tres graus que s’hi poden cursar: Gestió d’Informació i Documentació Digital, Comunicació Audiovisual i la doble titulació en Gestió d’Informació i Documentació Digital-Comunicació Audiovisual.

Aquí es poden fer les inscripcions i aquest és el programa:

• GRAU EN GESTIÓ D’INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ DIGITAL

18 d’abril: 17 – 18.30 h

Benvinguda institucional a càrrec del degà de la Facultat.
Presentació del grau: assignatures, metodologies docents, mobilitat internacional, sortides professionals.
Activitat.
Visita a les instal·lacions de la Facultat

• DOBLE GRAU EN GESTIÓ D’INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ DIGITAL / COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL

18 d’abril: 17 – 18.30 h

Benvinguda institucional a càrrec del degà de la Facultat.
Presentació del doble grau: assignatures, metodologies docents, mobilitat internacional, sortides professionals.
Visita a les instal·lacions de la Facultat
Activitats.

• GRAU EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL

18 d’abril: 17 – 19.00 h

Presentació de la Facultat
Visita a les instal·lacions més rellevants de CAV: platós, estudi de so, estudi de ràdio i sala d’edició, amb activitats.

portes obertes plató

Mostra els detalls

Data:
abril 18
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,

Organitzador

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona
Telèfon
Visualitza el lloc web de Organitzador