• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari del CRICC: «Presència de la Informació, la Comunicació i la Cultura als rànquings universitaris» (16 de gener)

gener 16, 2019 @ 15:00 - 16:00

El Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC) de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona us convida a un nou seminari el proper 16 de gener. La conferència principal serà «Presència de la Informació, la Comunicació i la Cultura als rànquings universitaris» a càrrec de Carles Viladiu, del Gabinet de Projectes Estratègics Institucionals (GAPEI) de la Universitat de Barcelona.

A continuació, Lluís Bonet, membre del CRICC, farà una presentació sobre «Anàlisi comparativa de polítiques culturals».

Dia i hora: dimecres, 16 de gener de 2019, a les 16 h

Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau, 140, espai 206

Entrada lliure. Us preguem que confirmeu la vostra assistència prèviament aquí.

Mostra els detalls

Data: