• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrades per a estudiants d’IiD: Cleofé Hernández, del Consorci del Patrimoni de Sitges, i Toni Espadas, de la Filmoteca de Catalunya (13 d’abril)

abril 12, 2016 @ 23:00 - abril 13, 2016 @ 0:00

El proper dimecres, 13 d’abril, tindran lloc dues xerrades en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació del grau d’IiD que volen posar en contacte els estudiants amb professionals que treballen en centres una mica diferents de les biblioteques o arxius més convencionals.

Al matí (12 h, aula 307) comptarem amb la presència de Cleofé Hernández, que treballa per al Consorci del Patrimoni de Sitges, i a la tarda (15.30 h, també a l’aula 307) hi haurà Toni Espadas, cap de documentació a la Filmoteca de Catalunya. Les dues xerrades són obertes a tots els estudiants que estiguin interessats a conèixer de primera mà la trajectòria professional d’aquests dos exalmunes de la Facultat.

Mostra els detalls

Inici: