• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada de Portes Obertes a la Facultat (13 d’abril)

abril 13, 2016 @ 9:30 - 10:30

El proper dimecres, 13 d’abril, tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes de la Facultat per presentar-hi el grau d’Informació i Documentació, el grau de Comunicació Audiovisual i la doble titulació InfoCom (grau d’Informació i Documentació i grau de Comunicació Audiovisual).

La sessió d’Informació i Documentació comença a les 11.30 h i, després de la benvinguda a càrrec del degà, els futurs estudiants podran escoltar una presentació del grau —objectius, pla d’estudis, sortides professionals, etc.— i tindran l’oportunitat de compartir amb alumnes de la Facultat les seves experiències com a estudiants. També prendran part en l’anomenat «Joc de la Informació».

Al seu torn, la sessió de Comunicació Audiovisual començarà a les 10.30 h i, després de la benvinguda del degà i la presentació dels estudis, exalumnes i alumnes dels darrers cursos mostraran les seves creacions audiovisuals.

Les dues sessions es clouran amb una visita a les instal·lacions.

Mostra els detalls

Data: