Èxit de participació a la setmana de la INFOCOM

Entre els dies 25 i el 29 de gener, va tenir lloc la «Setmana de la INFOCOM», amb l’objectiu de donar a conèixer als estudiants de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat les especialitats que s’estudien a la Facultat, tant al grau d’Informació i Documentació com al de Comunicació Audiovisual. Els estudiants hi van realitzar vuit tallers pràctics sobre temes específics d’aquests dos àmbits.

Tres-cents quaranta-vuit alumnes de sis centres educatius (IES Jaume Viladoms de Sabadell, INS Cabrils de Cabrils, IES Vicenç Plantada de Mollet del Vallès, i INS Emperador Carles, Col.legi Sant Lluís i Escola Manyanet Sant Andreu, de Barcelona), acompanyats d’un total de vint-i-un professors, es van repartir entre les quatre sessions del taller conduït per Lluí Agustí i Amadeu Pons «Millora els resultats en les cerques d’informació a Internet», les tres sessions del taller «Gestiona les teves referències bibliogràfiques en línia amb Zotero» que va impartir Cristóbal Urbano, i «Anuncis exprés: com fer un vídeo viral» (Javier Sanz), «Com fer una aplicació per al mòbil» (Jordi Serrano), «Fotografia digital: treu partit de la teva càmera» (Jorge Franganillo), «Aprèn a fer gràfics amb Excel» (Ángel Borrego) i «El Gran Germà ens vigila… qui té el control a la xarxa?» (Mireia Ribera). Agraïm des d’aquí la tasca dels professors de la casa que han participat en aquesta iniciativa.