Campus

Exposició «Documentalista audiovisual, una professió polièdrica» al CRAI de la FIMA

La Biblioteca de la FIMA ha organitzat l’exposició «Documentalista audiovisual, una professió polièdrica» amb la col·laboració dels professors Jorge Franganillo i Javier Guallar, autors del pròleg i coordinadors del contingut.

L’exposició defineix el perfil del documentalista audiovisual, així com les tasques, responsabilitats i beneficis que existeixi aquesta figura en els equips de rodatge. Inclou la importància dels bancs d’imatges i quines diferències hi ha entre les característiques de bancs d’imatges comercials i bancs d’imatges oberts, llicències i exemples. També inclou exemples de les experiències de Sònia Lillo, documentalista audiovisual i antiga alumna de la Facultat, a dues produccions: Foodie Love i This is Art.

L’exposició es mostra en format presencial a l’entrada de la biblioteca durant tot el curs 2022-23. També podeu consultar l’exposició virtual i el trivial sobre drets d’autor, una activitat lligada a l’exposició. Més informació al respecte a l’entrada del Blog del CRAI BIMA.