I Jornada d’Ocupabilitat UB

El passat dimarts 29 d'octubre, es va celebrar la I Jornada d’Ocupabilitat UB amb l’objectiu de compartir experiències i bones pràctiques per a la millora de la inserció professional dels titulats. Marina Salse (cap d’estudis del grau d’Informació i Documentació) i Constança Espelt (coordinadora de Pràcticum dels ensenyaments de la Facultat) hi van presentar les 10 actuacions que es porten a terme a la nostra Facultat destinades a l’orientació professional i la millora de la inserció laboral dels estudiants. A la primera part de la sessió, Virgínia Ferrer, Comissionada del Rector per a Participació, Ocupabilitat i Emprenedoria Social, va presentar les línies del Pla estratègic i de millora d’ocupabilitat  2014-2016, i a continuació van intervenir responsables d’òrgans de la UB com ara el SAE o Alumni, així com representants d’altres entitats, com Barcelona Activa o la PIMEC.