• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inauguració de la cinquena edició del postgrau de Llibreria (7 de setembre)

setembre 7, 2016 @ 17:00 - 18:00

El proper dimecres, 7 de setembre, tindrà lloc l’acte institucional d’inauguració del postgrau de Llibreria, el curs que organitzen conjuntament el Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat. La lliçó inaugural anirà a càrrec d’Enric Iborra: «Les llibreries, els joves lectors i l’experiència de la literatura». Iborra, professor de batxillerat de llengua i literatura catalanes a l’IES Lluís Vives de València, és autor d’Un son profund (Viena), premi Ciutat de Barcelona d’Assaig 2013, i manté el blog La serp blanca, que ha rebut els Premis Blocs Catalunya 2011 i Premi Lletra UOC. Durant l’acte, es lliuraran els diplomes als alumnes de la promoció precedent i es donarà la benvinguda als futurs estudiants. La sessió començarà a les 18 h al Casal del Metge (Via Laietana, 31 de Barcelona) i s’emmarca dins de la Setmana del Llibre en Català. L’assistència és lliure.

Mostra els detalls

Data: