• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inauguració de l’exposició «Tal com érem… 4»

desembre 17, 2015 @ 15:00 - 16:00

Demà, dijous 17 de desembre, i coincidint amb l’última classe de l’assignatura Documents personals: organització, conservació i ús del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital de la Universitat de l’Experiència de la Facultat, tindrà lloc, en presència del degà, la inauguració de l’exposició Tal com érem… 4.

Igual que en les edicions precedents, l’exposició està formada per fotografies i objectes de la infantesa i joventut dels estudiants —com diuen, amb sentit de l’humor, «d’aquella època, quan totes érem primes i tots dúiem cabells i barbes de hipster». En aquesta quarta edició, però, l’exposició incorpora un element nou: un document de l’arxiu personal de cada estudiant. L’objectiu de l’activitat és, doncs, oferir una mostra dels documents que conformen els arxius personals, i treballar, des de la pràctica, altres continguts de l’assignatura, com ara el paper de les exposicions com a mitjà de difusió dels documents d’arxiu i la utilització dels fons personals com a reflex d’una època.

En el mateix acte, tindrà lloc la presentació de l’àlbum Setmana a Valladolid, un llibre que els exalumnes Jordi Maymó Montesino i Antoni Plans Lladós han editat amb les impressions i les fotografies del viatge que vint-i-sis estudiants de la Universitat de l’Experiència van fer el curs passat amb la professora Maria Elvira com a cloenda de l’assignatura.

Mostra els detalls

Data: