Inauguració del màster oficial de Gestió de Continguts Digitals

El passat 11 d’octubre de 2021 va tenir lloc l’acte d’inauguració de l’edició 2021-22 del màster oficial de Gestió de Continguts Digitals de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona. Després d’una breu presentació del màster per part del seu responsable, el professor de la FIMA Andreu Sulé Duesa, Chus García, coordinador de W3C a Espanya, va impartir la conferència inaugural “W3C: normalizando el futuro de la Web”. La xerrada es pot consultar al canal de Youtube de la FIMA. A continuació, el professorat del màster es va presentar a l’alumnat i el professor Andreu Sulé Duesa va informar de diverses qüestions de servei (horaris, directori, Campus Virtual, Núvol UB, etc.). Per finalitzar, es va fer un petit recorregut pels espais de la Facultat de major interès (aulari, biblioteca, secretaria, etc.)