Professorat

Jordi Andreu, padrí de la promoció 2021-2022 del grau en Gestió i Administració Pública de la Facultat de Dret

El passat divendres 4 de novembre de 2022, a l’aula magna de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, es realitzà l’acte de graduació de la promoció 2021-2022 del grau en Gestió i Administració Pública (GAP). L’obertura de l’acte va anar a càrrec de Xavier Pons Ràfols, degà de la Facultat de Dret. El discurs dels representants dels nous graduats fou pronunciat per Juan José Ortega Puig i d’Aitor Muñiz Coronado. Els padrins de l’acte varen ser la professora Mariola Rodríguez Font i el professor de la FIMA Jordi Andreu i Daufí. El lliurament de diplomes va ser dut a terme pel cap d’estudis del grau de GAP, el professor Marc Vilalta Reixach.