La Biblioteca de la FIMA, més insonoritzada i millorada en espais

El CRAI de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, des de fa temps, sofreix problemes de soroll perquè està situada entre el pati d’una escola de primària i el pati d’un institut. Per pal·liar aquesta molèstia, la biblioteca ha decidit col·locar finestres que insonoritzin més la biblioteca i redistribuir els espais, de manera que el soroll afecti com menys millor els seus usuaris.

Les noves finestres compten amb un vidre més gruixut que atenua el soroll que prové de l’exterior i un filtre que permet aprofitar la llum natural més hores al dia. A més, s’ha incorporat el sistema “semàfor”, que consisteix a mantenir tres zones en funció del soroll:

• Zona verda: es podran mantenir converses en veu baixa.
  • Zona groga: zona de silenci, però poden haver-hi sorolls per diversos motius.
  • Zona vermella: zona de silenci

Totes aquestes zones les trobareu senyalitzades a la biblioteca. Podeu consultar més informació sobre les millores i els espais al Blog BIMA.