Campus

La FIMA, per tercer any consecutiu al top 50 mundial en Biblioteconomia i Gestió de la informació, segons el QS Ranking

Avui, 3 de març de 2021, s’ha publicat el rànquing d’universitats QS World University Rankings by Subject 2021, amb l’excel·lent notícia que la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona està situada dins dels top 50 del món en el camp temàtic de Biblioteconomia i Gestió de la Informació, concretament en la posició 37. Es confirma així la nostra posició entre les millors universitats del món en aquesta disciplina, que ja teníem als rànquings dels anys 2019 i 2020.

A escala global, la Universitat de Barcelona és una de les 50 millors universitats del món en les disciplines d’Anatomia i Fisiologia (posició 35), Biblioteconomia i Gestió de la Informació (37) i Filosofia (46), segons la nova edició d’aquest rànquing. A més, també destaca com una de les 100 millors universitats del món en les àrees d’Arts i Humanitats, Ciències de la Vida i Medicina, i Ciències Naturals.

Aquest rànquing internacional avalua el posicionament de 1.440 institucions d’arreu del món en un total de 51 disciplines corresponents als àmbits del coneixement d’Arts i Humanitats, Ciències Socials i Direcció d’Empreses, Ciències de la Vida i Medicina, Ciències Naturals, i Enginyeria i Tecnologia.