«La indústria», nou episodi del pòdcast La Recòndita

El mes de novembre La Recòndita dedica el seu espai a la indústria audiovisual. Durant aquest mes s’ha produït la setmana del Talent del Clúster Audiovisual de Catalunya amb moltes activitats que han permès connectar la universitat i l’alumnat amb el sector audiovisual català. Anna Marquès, professora de Producció audiovisual i executiva de la Facultat, passa per La Recòndita per explicar la importància d’aquest esdeveniment i dels rols de producció al món audiovisual. A la secció de «La Cafeteria» els estudiants Albert Muns, Meri Lancis i Edgar Rodríguez expliquen la seva experiència en el pitch Universitat-Indústria amb els seus projectes audiovisuals. I tot acompanyat d’un personatge curiós, estrany però molt anhelat.

Podeu escoltar l’episodi a iVoox i a Spotify.