Activitats

L’alumnat de CAV de la FIMA, convidat a assistir a l’AV Experience Zone (ISE 2021)

El proper mes de juny de 2021, Barcelona acollirà per primera vegada la fira de l’audiovisual més important del món: Integrated Systems Europe (ISE), d’una envergadura equiparable al Mobile World Congress. Es tracta d’un esdeveniment que reunirà les empreses més rellevants en tecnologia d’integració de sistemes electrònics i audiovisuals. En aquesta fira s’exposaran les últimes novetats en tecnologia audiovisual i també hi serà present una bona representació de productores audiovisuals.

La FIMA, per mitjà del Grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV), ha estat en converses amb un dels organitzadors de la fira, l’Audiovisual and Integrated Experience Association (AVIXA), que ha programat un esdeveniment pensat específicament per a l’alumnat de Comunicació Audiovisual dins l’AV Experience Zone: «Creativitat i continguts per a l’audiovisual del segle XXI» (dimarts 1 de juny, 9:15–10:30, a la Fira Internacional de Barcelona).

L’esdeveniment inclourà:

• esmorzar, cortesia d’AVIXA
  • presentació per part d’empreses i productores de les noves tendències sobre creativitat i continguts per a l’audiovisual
  • final sorpresa

Hi són convidats tots els estudiants de CAV. A causa de la covid-19, però, la Facultat només disposa de 20 invitacions, que oferirà per ordre d’inscripció a través d’aquest formulari: https://forms.gle/dw7iHZymoqszm7FG9
Hi haurà una llista d’espera per si alguna de les primeres 20 persones apuntades té alguna circumstància d’última hora que l’impedís d’assistir.