Activitats

L’exalumne de la FIMA Marc Vilalta presenta el curtmetratge «Valienta, mujer»

El passat dilluns 4 d’octubre de 2021, l’alumni de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, Marc Vilalta, va presentar el seu curtmetratge Valienta, mujer a la sala de cinema Cinesa Diagonal.

El curtmetratge es centra en les experiències de Sara, una dona trans de cinquanta anys que només pot ser ella mateixa quan està tancada a casa seva i, per tant, amagada. Sara necessita que el món la vegi tal com és i és per això que es disposa a sortir per primera vegada. Al llarg d’una passejada pels carrers de la ciutat s’enfronta als prejudicis d’una societat que no la deixa ser qui ella és, però Sara lluitarà contra les seves pors i inseguretats i conviurà amb un món que la sobrepassa i la fa ser més valenta que mai.

Marc Vilalta és el director i guionista de l’obra, on també han participat altres alumni de la nostra Facultat, com Laia Marín, a càrrec de la direcció de producció, i Roger Solé, a càrrec del disseny del so.