L’Escola de Llibreria, convidada a Ràdio Sabadell

El passat 18 de novembre de 2019, Lluís Agustí va ser entrevistat a Ràdio Sabadell dins de l’espai «El llibre obert», del programa Al matí, que és portat per Cecilia Picún, de la llibreria Librerío de La Plata d’aquella ciutat. Relata els orígens de l’Escola de Llibreria, comenta els canvis en el model de llibreria als nostres dies i considera els reptes que s’han d’enfrontar al futur. Al mateix programa intervenen Eduardo Zotes, estudiant de l’Escola de Llibreria que ha fet les pràctiques obligatòries del postgrau en aquella llibreria sabadellenca, Maria Carme Ferrer, presidenta del Gremi de Llibreters de Catalunya, Glòria Arquillo, exalumna de l’Escola i propietària –amb Anun Jiménez– de La Inexplicable, llibreria de Sants que acaba de complir dos anys de la seva creació, i Gemma Barrufet, de la llibreria A Peu de Pàgina. Per escoltar el programa, accediu a l’enllaç següent: