Professorat

Lluís Agustí parla sobre biblioteques públiques de nova generació al Forum Edita

El Forum Edita és una trobada de debat anual sobre els grans reptes, oportunitats i problemes del món del llibre i l’edició actual. Edita, que té lloc a la ciutat de Barcelona cada estiu i està organitzat pel Gremi d’Editors de Catalunya i la UPF Barcelona School of Management, enguany va tenir lloc els dies 6 i 7 de setembre.

Cada any el Forum Edita dedica una sessió al món de les biblioteques, enguany l’eix temàtic abordava «Les biblioteques de nova generació i el seu impacte a la vida urbana». Els convidats van ser Dirk Nijdam (director del Forum Groningen, Països Baixos), Knut Skansen (director de la Biblioteca Deichman d’Oslo, Noruega) i Lluís Agustí (professor de la Facultat). En el debat es va discutir sobre aquests grans equipaments bibliotecaris i la seva funció com a eina de regeneració urbana a partir dels exemples concrets recents de Groningen i Oslo.