Professorat

Maria-Jose Masanet participa a dues jornades sobre Educació

La professora de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, Maria-Jose Masanet, va participar la passada setmana com a ponent convidada a dos actes acadèmics organitzats a l’Argentina. El 15 d’octubre de 2020 va participar a les XXII Jornadas Internacionales de Educación, organitzades per la Universidad Nacional de Entre Ríos de Argentina. La conferència es va titular «Competencias transmedia y estrategias de aprendizaje: de los contextos informales al aula».

El 16 d’octubre, va presentar la ponència «Transmedia literacy: competencias transmedia y estrategias informales de aprendizaje» al seminari Mutaciones Didácticas – Didácticas Transmedia: Desvíos y Tendencias en Tiempos Contemporáneos, organitzat per l’Instituto Tecnológico de Buenos Aires. Les dues presentacions es desprenen del projecte europeu Transmedia Literacy.