Professorat

Maria Jose Masanet, a una taula rodona sobre perspectiva de gènere a la docència

La professora de la Facultat Maria Jose Masanet ha participat com a ponent a la taula rodona «#AmbPerspectiva: L’abordatge de les violències masclistes i LGBTIfòbiques en els plans docents». L’acte forma part de la Setmana de la Igualtat, organitzada per la Unitat d’Igualtat de la Universitat Pompeu Fabra.

Maria Jose Masanet, juntament amb Rafael Ventura, han centrat la seva presentació en la introducció de la perspectiva de gènere als estudis universitaris de comunicació. Per fer-ho, han plantejat un recorregut que ens parlava del diagnòstic de situació, d’actuacions que podem fer en aquest sentit, a través de la presentació de les fitxes per l’abordatge de la violència masclista (Unitat Igualtat UPF), i de primers resultats a la incorporació de la perspectiva de gènere a la docència. En la sessió també han participat Serena Brigidi (URV), Esther Farnós (UPF) i Tània Verge (UPF).