Professorat

Maria Jose Masanet, a una trobada de biblioteques escolars de Galícia

La professora de la FIMA Maria Jose Masanet ha participat com a ponent al «Encontro Bibliotecas Escolares de Galicia 2020». La trobada, organitzat per la Xunta de Galicia i Bibliotecas Escolares, ha tingut lloc els dies 19, 20 i 21 de novembre de 2020 de manera virtual. La ponència de Maria-Jose Masanet, «De la lectura a la producción audiovisual: aprovechando las competencias transmedia de los adolescentes en las bibliotecas», s’ha centrat a explorar les pràctiques i usos mediàtics que fan els adolescents, tot destacant-ne les competències transmèdia i estratègies d’aprenentatge que es desenvolupen en contextos informals. L’objectiu és explorar maneres de fomentar la lectura i producció audiovisual a partir dels propis interessos i emocions dels adolescents.