Màster d’Humanitats Digitals: preinscripció oberta

És oberta la preinscripció per accedir a la tercera edició del màster d’Humanitats Digitals (de 60 crèdits ECTS), que és coorganitzat per quatre facultats de la Universitat de Barcelona: la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, la Facultat de Filologia i Comunicació, la Facultat de Filosofia i la Facultat de Geografia i Història. A més, compta amb la participació de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica.

L’objectiu és la formació de professionals especialitzats en el disseny d’aplicacions o projectes originals i innovadors en el camp de les humanitats i en la gestió del patrimoni digital.

És un ensenyament presencial, que es realitza en instal·lacions de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. En l’itinerari a temps complet, les classes tenen lloc de mitjan octubre fins a mitjan març. A partir de març, els estudiants realitzen pràctiques obligatòries de 185 hores, en una empresa o institució de les humanitats digitals, sota la supervisió d’un tutor, i elaboren i defensen el Treball final de màster, sota la direcció d’un professor. Per a més informació, vegeu la pàgina web de la Facultat.

La preinscripció es porta a terme en línia, a partir d’aquesta pàgina web. Cal seguir les instruccions que s’hi indiquen. Hi ha temps fins el 4 de juliol i, si queden places vacants, es torna a obrir la preinscripció fins el 17 de setembre.