Professorat

Mònica Baró i Teresa Mañà, membres del jurat dels «Premis Serra d’Or»

Les professores Mònica Baró i Teresa Mañà han format part, un cop més, del jurat dels Premis Crítica Serra d'Or en la modalitat de literatura infantil i juvenil. El premis, que s'han fet públics aquest dimarts 30 d'abril en un acte al Palau Moja, han reconegut la poetessa Joana Raspall pel conjunt de la seva obra, Àngel Burgas per la novel·la juvenil Noel et busca, i Virginia Lorente pel llibre d'arquitectura per a infants Les meves cases favorites. Podeu llegir una ressenya d'aquest llibre al blog Us recomano, que publica l'alumna del grau d'IiD, Sílvia Cantos. Recordem també que Joana Raspall es va diplomar a l'Escola de Bibliotecàries el 1938 i enguany se celebra el seu centenari amb l’«Any Joana Raspall».