«24 h a la UB», la vida de la Universitat de Barcelona en un dia

«24 h a la UB» és un projecte col·laboratiu que es proposa captar la diversitat de tot el que passa als espais de la UB al llarg de les 24 hores d’un dia, concretament el proper dimecres 8 de maig.

Hi pot participar tota la comunitat universitària ―estudiants, professors, PAS i, fins i tot, antics alumnes― enviant les seves «històries UB» a través de Twitter amb l’etiqueta #UB24h, o mitjançant un formulari que trobareu disponible al web del projecte.

Els continguts que hi envieu poden ser missatges, fotos, vídeos, piulades, anècdotes, històries, etc., que mostrin el dia a dia a la UB, les vostres activitats, o el record del vostre pas per la institució.

També s'ha posat en funcionament un formulari en línia perquè les persones que ho vulguin puguin enviar els seus missatges amb anterioritat, tot i que no es publicaran fins al dia 8.

Després del 8 de maig, el web «24 h a la UB» continuarà en línia com a eina de difusió.

Us convidem a fer ben present la nostra Facultat en aquest projecte!