De re linguae

Multilingüitza’t amb Rosetta Stone: matrícula oberta fins al 31 d’octubre!

La Universitat de Barcelona ofereix als seus membres la possibilitat de matricular-se a Rosetta Stone, un mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet, amb el qual es pot practicar i millorar totes les destreses lingüístiques. El programa permet estudiar diverses llengües simultàniament amb una llicència semestral (del 10 de novembre de 2017 al 4 maig de 2018) o amb una llicència anual (del 10 de novembre de 2017 al 4 de novembre de 2018).

Rosetta Stone té tres modalitats diferents i podeu triar la que més s’adapti a les vostres necessitats:

•  Rosetta Stone Course, per a nivells inicials (A1 i A2) i disponible per aprendre fins a 28 llengües: alemany, anglès americà, anglès britànic, àrab, coreà, dari (persa afgà), espanyol, francès, grec, hebreu, hindi, irlandès, italià, japonès, llatí, neerlandès, paixtu, persa (farsi), polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, tagal, turc, urdú, vietnamita i xinès.

• Rosetta Stone Advantage, per a nivells més alts (fins al C1 del MECR) i disponible per aprendre alemany, anglès americà, anglès britànic i francès.

• Rosetta Stone Advantatge Professional, amb continguts per perfeccionar l’anglès en els àmbits de la medicina, l’economia i empresa, i l’hoteleria i el turisme (una modalitat dins del RS Advantage).

El període de matrícula estarà obert fins al 31 d’octubre i per als membres de la UB el preu és de 50 euros (llicència  semestral) o 90 euros (llicència anual). Fins al 24 d’octubre, podeu participar en el sorteig de 2 llicències fent clic a «m’agrada» i compartint el missatge a Facebook.

Trobareu tota la informació a: http://www.ub.edu/multilingua/. Si teniu qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües de Plaça Universitat (telèfon: 934035299, correu electrònic: cal1@ub.edu).