Nou rècord a la convocatòria Erasmus

Divendres passat (19 de febrer de 2021) es va realitzar l’assignació de places Erasmus als estudiants de la Facultat. Enguany, la Facultat ha batut un altre rècord en el volum de sol·licituds, amb 37 estudiants que desitgen realitzar una mobilitat durant el curs vinent.

Sergio Villanueva, responsable de mobilitat de la Facultat, explica que «és molt positiu que els nostres estudiants marxin a cursar un semestre o un curs acadèmic sencer a una altra universitat europea». De fet, un estudi realitzat per la Comissió Europea el 2014 va demostrar que realitzar un Erasmus incrementa un 54 % l’ocupabilitat de l’estudiantat. Un aspecte a ressaltar, més enllà de l’augment de sol·licituds, és la mobilitat a destinacions a on, fins ara, el nostre centre tenia poques mobilitats, com a Łódź, a Polònia, o a Nicòsia, a Xipre. Aquest fet augmentarà la capacitat d’internacionalització del centre i atraurà nous estudiants d’aquests indrets.