Oberta la matrícula al postgrau de Gestió Documental a les Empreses

És oberta la matrícula al curs de postgrau de Gestió Documental a les Empreses que comença les classes el 17 de novembre de 2015. El curs està destinat a titulats universitaris procedents de l’àmbit tècnic i/o científic que vulguin completar la seva formació amb competències que els permetran treballar en el disseny, el desenvolupament, la implementació, l’organització i l’administració de sistemes de gestió de la documentació i la informació a l’empresa. Malgrat tot, també hi poden accedir alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a l’obtenció d’un títol d’extensió universitària.

Aquest postgrau correspon al mòdul 2 del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE), però es pot cursar de manera independent. Per formalitzar la matrícula o per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat de BiD (bibdoc@ub.edu).