Premi de l’IFLA per a estudiants d’IiD

La secció de formació professional de l'IFLA (IFLA Education & Training Section) convoca un premi per a un treball d'un estudiant de l'àrea d'Informació i Documentació: el 2014 IFLA/ekz LIS Student Paper Award. El guanyador rebrà com a premi la inscripció gratuïta per assistir al proper IFLA World Library and Information Congress, que se celebrarà a Lió entre el 16 i el 22 d'agost de 2014, més el cost del viatge d'avió i de l'allotjament. També tindrà un any de quota gratuïta de l'IFLA, i el seu treball serà publicat a la revista IFLA journal. Els treballs classificats en segon i tercer lloc rebran un certificat i un any de quota gratuïta.

Per participar en el concurs, cal enviar una proposta de comunicació per mitjà d'alguna de les seccions de l'IFLA. El termini per fer arribar els resums acaba, segons les seccions, entre el 20 de gener i el 10 de març (trobareu informació sobre les seccions on enviar les propostes i les seves convocatòries a: http://conference.ifla.org/ifla80/calls-for-papers). Si la comunicació és acceptada, es pot optar al premi, i el termini per fer-ho acaba l'1 de maig de 2014.