Activitats

La Facultat, representada per Josep Manuel Rodríguez Gairín al CTN 50 d’AENOR

La Facultat ha entrat a formar part del Comité Técnico de Normalización 50 d’AENOR (AENOR-CTN 50 Documentación), i el professor Josep Manuel Rodríguez Gairín serà el seu portaveu. Reprenem així una col·laboració de la Facultat amb AENOR que havia començat unes quantes dècades enrere.

El CTN 50 s’encarrega d'elaborar i actualizar les normes UNE relacionades amb Documentació i fa el seguiment dels treballs del comitè tècnic 46 d'ISO (ISO/TC 46), que es dedica a la normalització de les pràctiques en l'àmbit de la Informació i la Documentació. Rodríguez Gairín ja va col·laborar amb AENOR com a expert en la revisió de les normes relacionades amb el préstec interbibliotecari i l’accés al document (ISO10160 i 10161).