Professió

Presència de la Facultat a una taula rodona sobre la biblioteca de Sallent

El passat diumenge, 7 de juny, Ernest Abadal, degà de la Facultat, i Teresa Mañà, professora, van participar, juntament amb la bibliotecària Rosa Maria Martínez, a la taula rodona «Un recorregut per la biblioteca de Sallent», en commemoració dels cent anys de creació de les biblioteques de la Mancomunitat celebrat en el marc de l’Any de les Biblioteques. La biblioteca de Sallent va ser la tercera de les biblioteques de la Mancomunitat inaugurada l’any 1918 i la primera de la província de Barcelona. L’acte va comptar amb la presència de Joan Pluma, director general d’Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni de la Generalitat de Catalunya, i Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques, que va moderar la taula.