Professorat

Presentació del projecte CRISH a Budapest

El projecte CRISH (Co-Creating Innovative Solutions for Health) fou presentat a la 8th Living Knowledge Conference que va tenir lloc a Budapest del 30 de maig a l’1 de juny. Aquesta conferència reuneix investigadors i activistes de tota Europa que treballen com a agents intermediaris entre les institucions científiques i la societat. Així, és el lloc on es reuneixen iniciatives com ara Science Shops, Living Labs, Fab Labs, etc.

El coordinador de CRISH, Sergio Villanueva, va presentar el projecte i va moderar un workshop sobre iniciatives que donen veu als pacients en contextos hospitalaris a l’hora de trobar innovacions en rutes clíniques i serveis assistencials. El projecte CRISH està liderat per l’Hospital Clínic de Barcelona, l’Institut de Salut Global ISGlobal i la Universitat de Barcelona. A més del coordinador, altres professors de la Facultat hi participen com Lydia Sánchez, Anna Marquès, M. Àngels Garcia i Jorge Franganillo. La tasca principal de l’equip de la Facultat és desenvolupar un MOOC que doni suport al curs desenvolupat pel projecte.