• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació d’investigadors visitants del CRICC: Lorenzo Sergi i Juliana Gulka (18 de maig)

maig 18, 2022 @ 14:30 - 15:30

El dimecres 18 de maig es durà a terme una cinquena activitat dins del programa d’actes Els Dimecres del CRICC. En aquesta sessió coneixerem dos investigadors visitants: Lorenzo Sergi i Juliana Gulka, de la Università degli Studi di Firenze (UniFL) i de la Universidade do Estado de Santa Catarina (UDESC), respectivament. Les seves presentacions es realitzaran de 15.30 a 17.00 h a l’aula 208 de la Facultat.

Lorenzo Sergi, actualment arxiver i investigador d’artistes i arxius privats, es va formar a la Universitat de Florència, i actualment té un màster d’Arxivística, i un màster universitari de segon nivell d’Arxivística, Biblioteconomia i Codicologia. Lorenzo ens presentarà “La tradició arxivística dels dominics a Còrsega”.

Per altra banda, Juliana Gulka, en l’actualitat bibliotecària de la Universitat Federal de Santa Catalina, està formada tant a la universitat Federal de Santa Catarina, amb un grau de Biblioteconomia i Ciències de la Informació, com en la Universitat Estatal de Santa Catarina, amb un màster professional de Gestió d’Unitats d’Informació. Juliana presentarà “Trajectòria i perfil del professorat universitari en la gestió de revistes científiques d’educació”.

Mostra els detalls

Data: