Vés al contingut

Els Dimecres del CRICC: “Coneixem als investigadors visitants Lorenzo Sergi i Juliana Gulka”

El dimecres 18 de maig es durà a terme una cinquena activitat dins del programa d’actes “Els Dimecres del CRICC”. En aquesta sessió coneixerem a dos investigadors visitants: Lorenzo Sergi i Juliana Gulka, de la Università di Catania (UniCa) i de la Universidade do Estado de Santa Catarina (UDESC), respectivament. Les seves presentacions es realitzaran de 15:30 a 17:00 h a l’Aula 208 de la facultat.

Lorenzo Sergi, actualment arxivista i investigador d’artistes i arxius privats, es va formar a la Universitat de Florència, i actualment té un Màster en Arxivística, i un Màster universitari de 2n nivell en Arxivística, Biblioteconomia i Codicologia. Lorenzo ens presentarà “La història de la provincia sarda de l’Ordre dels Predicadors entre el 1800 i el 1900: inventari de les supressions, dispersions i realitats arxivístiques” (en italià).

Per altra banda, Juliana Gulka, en l’actualitat bibliotecària de la Universitat Federal de Santa Catalina, està formada tant a la universitat Federal de Santa Catarina, amb un grau en Biblioteconomia i Ciències de la Informació, com en la Universitat Estatal de Santa Catarina, amb un Màster Professional en Gestió d’Unitats d’Informació. Juliana presentarà “Trajectòria i perfil del professorat universitari en la gestió de revistes científiques d’educació“.

Us hi esperem!

CRICC CRICC