Professors i estudiants de la FIMA a ESSIS 2021 a Osijek

El professor de la FIMA Juanjo Boté i els estudiants Annie Aguiar (de la Universitat de l’Havana, col·laborant amb la FIMA), Sara Alaoui, Ana Carballo, Eva Cases, Lara Díaz, Maria Escribano, Vicenç Paltré, Sara Tafalla i Aaron Tallón del grau d’Informació i Documentació i d’Infocom han participat en l’European Summer School on Information Science (ESSIS) 2021, que s’ha celebrat a Osijek (Cròacia) del 6 al 10 de setembre de 2021.

ESSIS (European Summer School of Information Science) és l’escola d’estiu del projecte europeu DECriS (Digital Education for Crisis Situations), on participen les universitats d’Osijek, Hildesheim, Zagreb, Barcelona, Sofia, Mostar, Sarajevo, Sant Petersburg i Wellington.

L’Escola d’Estiu introdueix futurs estudiants de màster o de doctorat en diferents disciplines de l’àmbit de les Ciències de la Informació. Durant la setmana s’han tractat qüestions com ara recuperació de la informació, web semàntic, introducció a la recerca científica i organització de la informació.