• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari CRICC sobre SEO acadèmic (21 de novembre)

novembre 21, 2018 @ 15:00 - 16:00

El proper 21 de novembre, el Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC) de la Universitat de Barcelona organitza el seminari «SEO acadèmic: components i fases», que impartirà Lluís Codina, professor a la Facultat de Comunicació i coordinador del Màster Universitari en Investigació en Comunicació Social (MUCS) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Presentarà la sessió Javier Guallar, professor i secretari acadèmic de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i membre del CRICC.

El SEO (Search Engine Optimization) acadèmic es defineix com el conjunt de pràctiques que promouen la visibilitat i la facilitat d’accés de les produccions científiques, típicament, articles de revistes científiques, però també monografies, informes i qualsevol altre classe de producte resultant d’una investigació.

A continuació, Ángel Borrego, professor i director del Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i membre del CRICC, farà una breu presentació sobre els resultats d’un estudi sobre la col·laboració entre investigadors de diferents disciplines fora de la Biblioteconomia i Documentació i el personal de biblioteques universitàries.

Dia i hora: dimecres, 21 de novembre de 2018, a les 16 h

Lloc: Facultat de Biblioteconomia i Documentació, c. Melcior de Palau, 140, Sala de Juntes, espai 206
Entrada lliure. Us preguem que confirmeu la vostra assistència prèviament aquí

Mostra els detalls