Campus

Seminari de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer: Conferència de Lorcan Dempsey sobre el ‘descobriment’ a les biblioteques

El passat dimarts 28 de febrer de 2023 la FIMA va oferir una conferència en línia de Lorcan Dempsey sobre les eines de descoberta, que estan substituint els tradicionals catàlegs com a via de localització i accés als recursos d’informació de tot tipus a la major part de biblioteques. El conferenciant es va centrar en deu aspectes clau que caldria tenir en compte a les biblioteques al voltant d’aquestes eines. En acabar, els assistents van poder plantejar preguntes al convidat.

La conferència va tenir lloc en el context dels Seminaris Aula Rubió i Balaguer de la Facultat i es va oferir en línia amb accés obert a través del Canal de Youtube de la FIMA. Així mateix, la conferència forma part del programa de formació i orientació professional Passaport a la professió, en aquest cas, centrat en els estudiants de 2n curs de GIDD. En aquest marc, la conferència es relaciona amb el contingut de dues assignatures del grau, per a les quals els alumnes hauran de fer un exercici posterior.

Amb el permís del conferenciant, la xerrada ha quedat gravada i accessible juntament amb la resta de gravacions dels Seminaris.